måndag 5 juli 2010

Rio, Del Toro, XS och SW

Dags för en liten uppdatering igen känner jag ;)

I fredags var det dags för Daniel att spela sin turnering så vi följde med honom bort till Rio för att lämna av honom och kolla runt lite. Lokalerna de har VM i är sååå stora och det pågår en massa olika turneringar hela tiden. Vi lyckades få se en hel del "kändisar" som Negreanu, Fergusson, Elezra och Hellmuth.

Ett av truneringsrummen på Rio.
Negreanu och Daniel på samma bild :) Eller som Christian sa "titta, två fiskar på samma bild" ;)
På kvällen var vi och åt på "Del Toro", låg på Palazzo. Efter middagen var det dags för utgång på XS, samma klubb som vi var på förra året. Det var ju Unibet som bjöd så det blev en mycket rolig kväll med trevligt sällskap.

Andreas på Del Torro.
Jag, Anna-Carin och Emmy på XS.
Christian och Robin Persson (nr 11 i LHC) :)
Jag och Emmy precis innan klubben stängde.
Lite nattmat på ett café
Igår var jag och Christian på en restaurang här på Wynn. Den ligger vid ett vattenfall som de har shower vid varje kväll. Maten var mycket god och showerna var också jättebra.
En groda som sjöng... :).
Idag har vi legat vid poolen och nu ska vi snart iväg till Stratosphere och där ska vi äta på Top och the World.


1 kommentar:

  1. Jag läser varje inlägg och avundas er. Ni verkar ha det fantastiskt!! Men vi saknar er, så nu får ni komma hem!! Kramar

    SvaraRadera